قبل از رفتن به مهمانی میوه و سبزی بخورید

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::قبل از رفتن به مهمانی، میوه‌ها و سبزی‌ها را بخورید تا اینکه اشتها به طور مناسب و اصولی کم شده و در مهمانی کمتر دچار پرخوری و مصرف بیش از اندازه مواد غذایی شوید.

نریمان سعادتی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اغلب افراد وقتی در شرایطی مانند یک مهمانی یا جشن قرار می‌گیرند، با انواع و اقسام غذا‌ها روبرو می‌شوند و در نتیجه اقدام به مصرف غذاهای گوناگون کرده و بیش از نیاز خود می‌خورند. 
 
وی با بیان اینکه پرخوری یکی از عادات غذایی نادرست در مهمانی‌ها است، تاکید کرد: قبل از رفتن به مهمانی، میوه‌ها و سبزی‌ها را بخورید تا اینکه اشتها به طور مناسب و اصولی کم شده و در مهمانی کمتر دچار پرخوری و مصرف بیش از اندازه مواد غذایی شوید. 
 
سعادتی افزود: اگر به مهمانی دعوت شدید، سعی کنید مانند شرایط عادی که در منزل هستید اقدام به مصرف غذا کنید و تا حد امکان غذاهایی را مصرف کنید که کالری کمتری داشته باشد. 
 
وی یادآور شد: میوه‌ها و سبزی‌ها بهترین میان وعده غذایی هستند و مصرف آن‌ها به حفظ و کنترل وعده‌های غذایی اصلی کمک می‌کند. 
 
سعادتی خاطر نشان کرد: در مقابل باید از مصرف غذاهای حاضری و انواع فست فود‌ها به دلیل چربی زیاد این نوع غذا‌ها تا حدامکان پرهیز کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید